Followers

Friday, September 23, 2016

KRUP KRAP KRUP KRAP EMPING BELINJO MANIS PEDAS.. SEDAP DAN BERKHASIAT

Assalamualaikum & Salam Sejahtera.

Wah.. dah lame kak tak bersiaran yer. Hihihihi.. macam la masuk tv. Perasan kat situ. Sila abaikan yer. 

Kebelakangan ni macam banyak pulak drama2 best kat TV kan. Yang ader ASTRO, lagi lah. Pernah rasa tak, bosan yang amat bila menonton sorang2? Mesti nak kuarkan, nak cari benda tuk dikunyah-kunyah.  Bagi yang dah berkeluarga pulak, pernah tak rasa bila syok2 menonton anak2 pulak sibuk nak itu dan ini? Mesti ganggu mood nak bersantai. Si ibu yang tadi dok berkepit ngan si ayah mula melangkah ke dapur. Goreng keropok lah.. atau buat apa2 kunyahan segera. Tu pun kalau datang rajin.. hehehehe.. kalau tak, alamatnya tutup tv la jawabnya. Siannnn....

Apakata sediakan kudapan kat rumah. Yang penting kudapan tu sedap, berkhasiat, asli dan tidak mengandungi bahan kimia. So. anak2 boleh enjoy mengunyah sekali ngan kita. 

Tahukah anda emping belinjo bukan saja sedap dimakan malah baik untuk kesihatan? Biji Belinjo yang lazimnya dibuat emping, sangat kaya dengan protien dan bersifat antioksidan. Ia sangat baik untuk mereka yang menghidapi darah tinggi atau tinggi kolesterol serta membantu meningkatkan daya ingatan. Malah emping ini mengandungi jumlah kalori yang rendah. 

Overall, emping belinjo ni sesuai dinikmati oleh seisi keluarga. Nak nak lagi mixture rasanya yang unik amat sedap bila dimakan depan tv atau dimana saja samada bersendirian atau bersama rakan2 atau bersama keluarga. 

Kini anda sudah tidak perlu menggoreng emping belinjo lagi. Dah ader yang siap sedia untuk dimakan. Rasanya manis2 pedas. Pedasnya pulak tidak keterlaluan. Setakat sipi2 jak. Sekali makan pasti nak lagi. Ramai yang dah rasa dan berpuas hati dengan kerangupan serta rasanya yang enak.


  
Jom dapatkan emping belinjo manis pedas di sini. Cuma RM10/ pek (250g).. tidak termasuk kos pos.

Terasa nak order? Jangan segan2 whatsapp kak di talian 012-8398783
 Jumpa di sana...  






Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...